NOVINKY

arr3AKCE "balím za vás"AKCE "balím za vás" Ke každému nákupu 2ks příze Whirl, Woolly Whirl nebo Frosted Whirl (klidně i... arr3ZÁSILKOVNA - nový způsob dopravyNOVĚ lze zásilky posílat i přes síť ZÁSILKOVEN - a to i na Slovensko. Cena dopravy je naprosto... arr3AKCE - až o 35% na přízi RIBBON XLAKCE - sleva až 35% na přízi RIBBON XL a na všechny kreativní sady z této příze.   Krásné tvoření... arr3DÁRKOVÉ POUKAZYNOVINKA - dárkové poukazy - již od 300 Kč. Skvělý dárek pro každého....

KONTAKTY

Jana Pazourková
Michalovice 66
293 01 Mladá Boleslav
tel: +420 774 890 277
info@bambolina.cz
Editujte v Nastavení - Přihlašovací údaje

ZBOŽÍ V AKCI

MOJE CENA 308 Kč (12 EUR)
skladem
MOJE CENA 308 Kč (12 EUR)
skladem
MOJE CENA 308 Kč (12 EUR)
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

MOJE CENA 308 Kč (12 EUR)
skladem
MOJE CENA 235 Kč (9 EUR)
skladem
MOJE CENA 725 Kč (29 EUR)
není skladem

» Odstoupení od kupní smlouvy

Chcete-li odstoupit od kupní smlouvy (viz podmínky a další informace níže uvedené), prosím, vyplňte tento FORMULÁŘ a zašlete jej řádně vyplněný zpět spolu s vraceným zbožím na moji adresu:

 

Jana Pazourková

Michalovice 66

293 01 Mladá Boleslav

 

ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY - otázky a odpovědi


1) Mohu odstoupit od kupní smlouvy ?

Ano, od kupní smlouvy můžete odstoupit, a to v zákonné lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží, a to i bez udání důvodů.

Je-li dodávka zboží rozdělena do několika částí, platí lhůta 14 dnů ode dne převzetí poslední dodávky zboží.


2) Kdy od kupní smlouvy odstoupit nelze ?

V souladu s § 1837 občanského zákoníku není možné odstoupit mimo jiné od smluv o dodávce zboží, které bylo upraveno podle Vašeho přání nebo pro třetí osobu (např. zboží na zakázku).


3) Co se stane, když odstoupím od kupní smlouvy ?

Odstoupením od smlouvy se kupní smlouva od začátku ruší a pohlíží se na ni, jako kdyby nebyla uzavřena.

Byl-li Vám společně se zbožím poslán dárek, pozbývá darovací smlouva odstoupením od kupní smlouvy (kteroukoliv ze stran) účinnosti a dárek mi musíte poslat zpět společně s vraceným zbožím.


4) Jak a kdy mám zboží vrátit ?

Zboží jste povinni vrátit do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy na adresu sídla:

Jana Pazourková, Michalovice 66, 293 01 Mladá Boleslav.

Vracené zboží musí být nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a (pokud je to možné) v původním obalu.


K vracenému zboží, prosím, přiložte:

- doklad prokazující koupi zboží (faktura, dodací list apod.)*

- řádně vyplněný FORMULÁŘ Odstoupení od kupní smlouvy

*Nepředložení některého z výše uvedených dokladů nebrání kladnému vyřízení Vašeho odstoupení od kupní smlouvy dle zákonných podmínek.

 

Zboží zašlete řádně zabalené (aby nedošlo k jeho poškození či ztrátě) a pošlete nejlépe doporučeně na výše uvedenou adresu. Za ztracené zboží neručím, proto nedoporučuji posílat vracené zboží obyčejně (tj. bez dokladu o zaslání).

Náklady spojené s odesláním zboží zpět na moji adresu hradíte Vy, a to i v případě, že zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

Vracené zboží nezasílejte na dobírku ! Zboží zaslané na dobírku nepřijímám.

 

5) Jak se dozvím, že jste Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy obdrželi ?

Přijetí oznámení Vám bez zbytečného odkladu potvrdím emailem.

 

6) Jak a kdy dostanu zpět své peníze ?

Přijaté peněžní prostředky za vrácené zboží Vám vrátím do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, a to až poté co obdržím zpět Vámi vracené zboží.

Peníze Vám vrátím na účet, který jste uvedli ve formuláři Odstoupení od kupní smlouvy. Buďte, prosím, při jeho vyplňování pečliví, aby se nestalo, že peníze pošlu na cizí účet. Za špatně vyplněné údaje neručím.

Pokud ve formuláři neuvedete žádné číslo účtu, peníze Vám vrátím zpět na účet, z kterého mi od Vás původně přišly.

 

7) Co když přijde vracené zboží poškozené ?

Vracené zboží vždy pečlivě zabalte, aby při dopravě nedošlo k jeho poškození nebo ztrátě. Pokud přijde vracené zboží poškozené nebo zničené (v důsledku špatného / nedostatečného zabalení), nelze vrátit zpět celou kupní cenu.

Pokud mi Vámi vracené zboží přijde poškozené, opotřebené, znečištěné, částečně spotřebované (např. příze), mám nárok na náhradu škody. Tento nárok se pak buď započte oproti Vašemu nároku na vrácení kupní ceny (vrátím Vám částku poníženou o vzniklou škodu) nebo Vám nevrátím žádnou částku (v případě, že zboží přijde úplně zničené, nepoužitelné).

 

8) Může od kupní smlouvy odstoupit i prodejce ?

Ano, právo odstoupit od kupní smlouvy mám i já (prodejce) a vyhrazuji si je pro následující případy:

- technickou chybou byla na webovém rozhraní uvedena chybná cena u zboží

- zboží není možné z objektivních příčin dodat (zboží se už nevyrábí, dodavatel přestal zboží dodávat atd.)

- z Vaší strany nedojde k zaplacení kupní ceny za zboží ve sjednané lhůtě (viz. splatnost faktury)

Pokud nastane některá z výše uvedených skutečností, budu Vás, samozřejmě, o odstoupení od kupní smlouvy neprodleně informovat emailem. Odstoupení je v tomto případě účinné v okamžiku jeho doručení.

Pokud jste již mezitím zcela nebo zčásti uhradili kupní cenu, vrátím Vám celou přijatou částku, a to bezhotovostně převodem na účet, který mi pro tento účel sdělíte, nebo ze kterého jste platbu poslali. Zaplacenou částku Vám vrátím do 5 dnů od odstoupení od kupní smlouvy (od jeho doručení).

 

Máte-li jakékoliv další dotazy, nebo něčemu neruzumíte, prosím, kontaktujte mě.

 

DĚKUJI.

 

Vaše BAMBOLINA