Zpracování cookies

Náš e-shop a partneři potřebují Váš souhlas s použitím souborů cookies, aby Vám mohli zobrazovat informace týkající se Vašich zájmů.

Odmítnout vše můžete zde.

KONTAKTY

Jana Vejvodová
Michalovice 66
293 01 Mladá Boleslav
tel: +420 774 890 277
info@bambolina.cz

ZBOŽÍ V AKCI

NEJPRODÁVANĚJŠÍ


Obchodní podmínky a GPDR » Odstoupení od smlouvy

Chcete-li odstoupit od smlouvy (viz podmínky a další informace níže uvedené), prosím, informujte mě o tom předem emailem nebo telefonicky, abych věděla, že mám čekat vaši zásilku/balíček. Děkuji.

 

Dále, prosím, vyplňte tento FORMULÁŘ a zašlete jej vyplněný zpět spolu s vraceným zbožím na tuto adresu:

 

Jana VEJVODOVÁ

Michalovice 66

293 01 Mladá Boleslav

 

ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY - otázky a odpovědi

 

1) Mohu odstoupit od kupní smlouvy ?

Ano, od kupní smlouvy můžete odstoupit, a to v zákonné lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží, a to i bez udání důvodů.

Je-li dodávka zboží rozdělena do několika částí, platí lhůta 14 dnů ode dne převzetí poslední dodávky zboží.

Pozn.: Pokud tuto zákonnou lhůtu propásnete, nic se neděje, kontaktujte mě, ráda vám i tak s vrácením / výmenou zboží vyjdu vstříc.

 

2) Kdy od kupní smlouvy odstoupit nelze ?

V souladu s § 1837 občanského zákoníku není možné odstoupit mimo jiné od smluv o dodávce zboží, které bylo upraveno podle vašeho přání nebo pro třetí osobu (např. zboží na zakázku).

 

3) Co se stane, když odstoupím od smlouvy ?

Odstoupením od smlouvy se smlouva od začátku ruší a pohlíží se na ni, jako kdyby nebyla uzavřena.

 

4) Jak a kdy mám zboží vrátit ?

Zboží jste povinni vrátit do 14 dnů od odstoupení od smlouvy na adresu sídla:

Jana VEJVODOVÁ, Michalovice 66, 293 01 Mladá Boleslav.

Vracené zboží musí být nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a (pokud je to možné) v původním obalu.

 

K vracenému zboží, prosím, přiložte:

- doklad prokazující koupi zboží (daňový doklad)*

- řádně vyplněný FORMULÁŘ Odstoupení od smlouvy

*Nepředložení některého z výše uvedených dokladů nebrání kladnému vyřízení vašeho odstoupení od smlouvy dle zákonných podmínek.

 

Zboží zašlete řádně zabalené (aby nedošlo k jeho poškození či ztrátě) a pošlete nejlépe doporučeně na výše uvedenou adresu. Za ztracené zboží neručím, proto nedoporučuji posílat vracené zboží obyčejně (tj. bez dokladu o jeho zaslání).

Náklady spojené s odesláním zboží zpět na moji adresu hradíte Vy, a to i v případě, že zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

Vracené zboží nezasílejte na dobírku ! Zboží zaslané na dobírku nepřijímám.

 

5) Jak se dozvím, že jste Oznámení o odstoupení od smlouvy obdrželi ?

Přijetí oznámení vám bez zbytečného odkladu potvrdím emailem.

 

6) Jak a kdy dostanu zpět své peníze ?

Přijaté peněžní prostředky za vrácené zboží vám vrátím do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to až poté co obdržím zpět vámi vracené zboží.

Peníze vám vrátím na účet, který jste uvedli ve formuláři Odstoupení od smlouvy. Buďte, prosím, při jeho vyplňování pečliví, aby se nestalo, že peníze pošlu na cizí účet. Za špatně vyplněné údaje neručím.

Pokud ve formuláři neuvedete žádné číslo účtu, peníze Vám vrátím zpět na účet, z kterého mi od vás původně přišly.

Pozn.: Peníze za vracené zboží zasílám většinou tentýž den, kdy od vás vracené zboží obdržím, takže na peníze nebude čekat tak dlouho, jak stanovuje zákon.

 

7) Co když přijde vracené zboží poškozené ?

Vracené zboží vždy pečlivě zabalte, aby při dopravě nedošlo k jeho poškození nebo ztrátě. Pokud přijde vracené zboží poškozené nebo zničené (v důsledku špatného / nedostatečného zabalení), nelze vrátit zpět celou kupní cenu.

Pokud mi vámi vracené zboží přijde poškozené, opotřebené, znečištěné, částečně spotřebované (např. příze), mám nárok na náhradu vzniklé škody. Tento nárok se pak buď započte oproti vašemu nároku na vrácení kupní ceny (vrátím vám částku poníženou o vzniklou škodu) nebo vám nevrátím žádnou částku (v případě, že zboží přijde úplně zničené, nepoužitelné). Pokud by se tak stalo a vracené zboží mi přišlo poškozené, budu vás kontaktovat, abychom spolu věc projednali a vyřešili k oboustranné spokojenosti.

 

8) Může od kupní smlouvy odstoupit i prodejce ?

Ano, právo odstoupit od kupní smlouvy mám i já (prodejce) a vyhrazuji si je pro následující případy:

- technickou chybou byla na webovém rozhraní uvedena chybná cena u zboží

- zboží není možné z objektivních příčin dodat (zboží se už nevyrábí, dodavatel přestal zboží dodávat atd.)

- z vaší strany nedojde k zaplacení kupní ceny za zboží ve sjednané lhůtě (viz. splatnost)

Pokud nastane některá z výše uvedených skutečností, budu vás, samozřejmě, o odstoupení od kupní smlouvy neprodleně informovat emailem či telefonicky. Odstoupení je v tomto případě účinné v okamžiku jeho doručení.

Pokud jste již mezitím zcela nebo zčásti uhradili kupní cenu, vrátím vám celou přijatou částku, a to bezhotovostně převodem na účet, který mi pro tento účel sdělíte, nebo ze kterého jste platbu poslali. Zaplacenou částku vám vrátím v co nejkratší době - max. do 5 dnů od odstoupení od smlouvy (od jeho doručení).

 

Máte-li jakékoliv další dotazy, nebo něčemu neruzumíte, prosím, kontaktujte mě.

 

DĚKUJI.

 

Vaše BAMBOLINA